Iklan Nuffnang

Khamis, September 30, 2010

Program Jana Wang Dengan EasyCash Di Facebook



Kali ni lak aku nak gtau pasal nk jana pendapatan dari Facebook,jangan tipu la. korang pasti ada Facebook kn? haa,kalau xde cepat2 la buat. meh aku citer ckit pasal program ni. Program yang dilancarkan pada 1 Jun 2010 telah menarik ramai IM dunia untuk menjana pendapatan dengan aplikasi difacebook ini.Tidak perlu bersusah payah keluarkan modal untuk daftar kerana ianya PERCUMA!

Bagaimana cara menghasilkan USD di Aplikasi facebook ini?

1.Selepas korang join diaplikasi ini, secara tidak langsung USD1.00 akan dikreditkan ke dalam akaun.Sila lihat di dalam akaun balance korang selepas daftar.

2.Bonus inviting list friend / jemput kawan sebanyak USD 0.05.Sebagai contoh korang mempunyai kawan di facebook 300 orang, dari 300 orang hanya 200 yang join, bermakna korang perolehi USD $ 10.00

3.Korang dapat 10% daripada pendapatan setiap referral atau kawan yang korang jemput.Contoh pengiraan pendapat korang dibawah :

$ 1.00 (10% x $ 10) x 200 kawan = $ 200 (passive income dari kawan yang aktif)

Pembayaran akan di lakukan setiap 2 x dalam sebulan ( 1 hb dan 16 hb )dan bayaran di lakukan minimum USD 5 melalui paypal.

Paypal ni plak apa ke benda nye? Paypal ni support pembayaran secara online. Bayaran yang korang dapat akan masuk ke akaun Paypal. Dan dari paypal korang boleh urus wang terkumpul korang dan keluarkan,masukkan ke akaun bank korang. Pasal nk withdraw dari paypal ni aku dah citer kat artikel aku yang sebelum ni. chek kat sini.

So tunggu apa lagi. Meh daftar Easycash kat sini

Gunakan cara korang yang tersendiri untuk tarik kawan-kawan join Easycash. =)

0 komen:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails
 
DreamHost Uptime