Iklan Nuffnang

Pastikan korang tak ketinggalan artikel blogger ini. Tunggu apa lagi,mari langgan dan setiap artikel yang baru automatik dihantar ke emel.

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Khamis, September 30, 2010

Konsep Telefon Canggih Masa Hadapan!



Sekarang ni,memang tk dinafikan penggunaan hp tu teramat la penting. Sampaikan orang kata boleh mati kalau xde hp ni! Bahaya tul, Tapi kalau ada hp canggih mana pon,kredit tu xde. kes parah gak tu. Artikel kali ni aku nk tunjukkan kat korang konsep hp paling canggih. Maknenya hp ni xde la lagi just konsep nak buat tu dah ada.




Antara fungsi tercanggih yang ada dalam hp ni Kamera 8.0 MP,Dual Pico Projectors,Embaded Bluetooth Doogle,Wireless Charging. Nak tahu lagi??? Wath this video


0 komen:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails
 
DreamHost Uptime