Iklan Nuffnang

Selasa, September 28, 2010

Dengan Blog Anda Boleh Jana Pendapatan!

Sekarang ini ramai orang mencari sumber pendapatan secara Online,maklum la nk cari duit lebih kena lah berusaha. tapi tak semua program betul-betul belaka, ada juga yang menipu! huuuhhh...

meh cini,aku share kt korang antara program internet paling tererrr la orang katakan. yang bukan tipu kuat punya,ni betul-betul bayar taw. meh chek :



Google adsense tak payah aku terang sangat sebab ramai pengguna dekat internet ni dah kenal dengan google adsense.Kalau yang tak kenal lagi tu,kalau ada yang tak kenal lagi benda ini,pi try tanya kengkawan macam mana nk buat duit dengan google adsense.Insyaallah korang juga bakal menerima bayaran dari google. 



Haaa,yang keduanye ni plak pasal korang la yang ada blog tentang nk download movie,mp3,software ke atau apa-apa jak yang ada kena mengena tentang link download2 ni. ziddu.com paling sesuai tuk tambahkan pendapatan korang. pasti dapat punya, ini bukan tipu mah. cuba try sendiri =) 





Ni lak pasal website yang bagi korang survey,korang tinggal jawab jek. income dari survey tu berlainan,terpulang pada survey yang korang jawab. susah nk generate income ni,yelaa nak jawab survey ni amek cikit masa dan kesabaran. aku dah penah buat,perghhh. boleh tension gak jawab lama-lama ni..hehee,tu dulu la. Tapi selepas diorang perkenalkan PPC (pay per click) program,dalam sebulan lebih aku dah berjaya generate income yang agak lumayan gak ni. cayaaa laah YouthSay! 
Register : YouthSays.com






Ni lak laman web rasmi Ipanel Online untuk Malaysia,hampir sama dengan website survey yang lain. korang just ambil bahagian dalam survey yang ada. Survey ini ada plak tempoh expire,maksudnye tamat tempoh la. So korang rajin rajin la jenguk laman web ni,tak pon tengok inbox emel korang. kot2 ada survey yang baru. setiap survey ada point2 yang lain. korang dapat point selepas ambil survey. aku dah dapat 5 kali payment dari website ni. Alhamdullilah,rezeki tu ada ada tiap masa. cuma usaha jak korang perlukan dan sedikit masa untuk diluangkan time online. jangan ashik main Facebook jek. =) 
Register : IpanelOnline



Ni lak laman web yang ada banyak features, korang boleh buat Survey,Click To Pay System,dan Sign Up System. korang cuma kumpul point jek,cukup bulan korang dah dapat point yang mencukupi. korang boleh cashout. Meh tengok video kat bawah tuk buat korang lagi faham pasal Ayuwage ni.
Register : Ayuwage


lagi satu nk gtau,kebanyakan program yang aku terangkan ni kalau korang nk cashout,korang kena ada akaun paypal. Dengan cara tu jek,korang bole dapat pembayaran. so,yang xde tu cepat-cepat lah buat. =)

Cukup la 5 ni dulu,kalau ada pape tambahan. nanti aku update la cikit2. =)
korang jangan lak kecewa. sape2 yang ada maklumat tambahan tu,meh la share. tak baik kedekut ilmu. hehee, dengan blog korang bole buat duit. Tapi terpulang la pada korang tuk berusaha dan ambil kesempatan yang ada.



0 komen:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails
 
DreamHost Uptime