Iklan Nuffnang

Pastikan korang tak ketinggalan artikel blogger ini. Tunggu apa lagi,mari langgan dan setiap artikel yang baru automatik dihantar ke emel.

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Isnin, Oktober 18, 2010

Perkahwinan Yang Pelik!


Perkahwinan dengan Eiffel Tower ni dilakukan oleh seorang perempuan bernama Erika yang tinggal di San Francisco. Erika adalah seorang bekas tentera. Menurut Erika, dia dah lama mempunyai pengalaman jatuh cinta dengan benda-benda. First sekali dulu dia pernah jatuh cinta dengan panah. Lepas tu cinta dia beralih ke Tembok Berlin. Lagi dahsyat, dia mengaku pernah melakukan hubungan fizikal dengan sekeping pagar yang dia simpan kat bilik dia. Last sekali minah ni pilih untuk berkahwin dengan Eiffel Tower dan nama dia pun dia tukar jadi Erika La Tour Eiffel. Korang rasa npe dia wat cmni ek? Nak taw? Ini lah alasan dia:

"Saya hanya tidak faham bagaimana banyak pasangan boleh memiliki anak dari hasil hubungan mereka, tapi pada akhirnya dicampakkan".





Hahaha,korang nampak tak gmbar kt atas tu? Agaknye dia kahwin ngan sapa ek? (^_^)
Nama mamat ni Lee Jin-gyu,berasal dari korea. Lee sangat obsess dengan satu serial anime: Mahou Shoujo Lyrical Nanoha, sampaikan bantal kesayangan dia pun menampilkan salah satu karakter gadis ajaib dalam cerita tersebut. Perkahwinan dia dengan bantal tu bukannya satu perkahwinan yang main-main yer. Segalanya dirancang dengan serius. Siap ada tok kadi dan majlis khas. adoi,cian bantal bucuk2 tu,kalau dia boleh bercakap,mesti bantal tu tak setuju kahwin ngn mamat kurang ok ni. ahaks! Tapi, dah nasib kau jadi bantal, terpaksa lah pasrah je. 



Yang ni lak paling Pelik! Mamat ni kahwin ngn diri sendiri,hahaha. Perkahwinan pelik ni dilakukan oleh seorang Lelaki di Cina yang bernama Liu Ye. Tapi camne nak kahwin ngn diri sendiri? Klon ker?? No no no.. camni, Liu melakukan perkara ni dengan memprintkan gambar dia yang dah siap berdandan macam pengantin perempuan atas papan styrofoam. Liu ambil keputusan ni slpas orang ramai kata dia ni gay. Adoi,Liu kalau iya pon dorang kutuk ko gay. kahwin la ngn pompuan,bkn ngn papan! =p

2 komen:

Lizzie Yasmin berkata...

pelik beno jawab nyer... aku paling pelik tentang kepercayaan org cina boleh kwen dengan orang mati... huhuhuhu

adie berkata...

hahaa.. mmg pelik... =p

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails
 
DreamHost Uptime